9.11.2016

Marraskuun toivelista






1. Ylipolvensaappaat, on ne vaan niin ihania. Sopii varsinkin kivasti mekkojen tai hameiden kanssa. Tilasin nelly.com:ista jo kesällä ylipolvensaappaat,  käytin niitä kerran kesällä ja tokalla kerralla syksyllä jolloin toinen korko katkesi kokonaan irti ja toinen osittain?! Olipas laadukkaat. Laitoin reklamaation ja palautin kengät, mutta sain vain rahat takaisin enkä uusia kenkiä..höh. Oli kuitenkin sen verran kivat saappaat, että täytyy hankkia uudet (mistä tahansa muualta kun nellyltä). Kuvassa olevat saappaat täältä.

2. Villakangastakki, nimenomaan klassinen kamelin värinen on jo pitkään ollut hankinta listalla. En vaan ole vielä löytänyt sellasta, joka ei näyttäisi ihan kylpytakilta. Kuvassa oleva on edullinen ja kivan näköinenkin, taitaa lähteä tilaukseen heti kun täältä tai täältä löytyy kokoja. Kyseistä takkia on myös mustana, joka sekin houkuttelee.

3. Tekoturkishattu, hattua oon viimeksi arjessa käyttänyt varmaan ala-asteella ja sen jälkeen mulla on yleensä ollut hupullinen takki. Näytän mielestäni hölmöltä hatuissa, mutta jostain syystä uskon tuon karvahatun istuvan minulle hyvin. Karvahattu täältä, josta olen myös hankkinut monta vuotta taaksepäin tekoturkistakin. Suosittelen!

4. Michael Kors käsilaukku, oon niin rakastunut tohon BRIDGETTE malliin! Möin oman HAMILTON mallin pari viikkoa sitten pois, koska olin kyllästynyt siihen ja vetoketjuttomuus häiritsi kovasti. Tässä mallissa on vetoketjusulku ja se on muutenkin vaan niin täydellinen, hintaa lukuunottamatta.

Varattiin juuri matka Yhdysvaltoihin tammikuuksi, joten ehkä sieltä löytyisi halvemmalla. Vannoin etten enään astu kyseiseen maahan jos Trump valitaan presidentiksi, mutta pakkohan sitä on käydä sukulaisia moikkaamassa :)

Mitä teidän toivelistalta löytyy?

5 kommenttia:

  1. Tuommoiset ylipolvensaappaat ja villakangastakki on mulla tällähetkellä ostoslistalla! Ihana blogi sulla ja kiva toi banneri. Liityn ehottomasti lukijaksi! :) Käy tsekkaan munkin blogi jos kiinnostaa!
    http://millatt.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Korolliset ylipolvensaappaat ovat olleet mun ostoslistalla jo lähes yli vuoden ellei jopa kaksi, ihme etten vieläkään ole löytänyt niitä oikeita:'D Aivan upea toivelista, multa löytyy jo lähes samanlainen villakangastaki Vilasta, tosin niin ohut että jos talvella meinaa käyttää niin neuletta jos kahtakin sen alle. :)

    VastaaPoista
  3. Sul on tosi kaunis blogi,erityisesti toi liukuva "hihna" tos ylhäällä! Ja tosi kivoja kuvia ja tyyli. Ylipolvensaappaat on niin hienot, harmi että oma tyyli ei tällä hetkellä ehkä ihan niihin natsaa.

    mineam.blogspot.fi

    VastaaPoista