12.10.2016

Arviointi on päivän sana



 Tänään mulla oli asiakaspalvelun arviointikokous. Aamu alko sillä, että sain silloin vasta unta. Rytmi on ihan sekaisin uuden lääkkeen takia, joka aiheuttaa mun kohalla hirveetä unettomuutta. Huikeiden 3 tunnin unien jälkeen vedin kahvit naamaan, naaman kuntoon ja suuntasin koululle.





PUSERO & FARKUT - ZARA
NILKKURIT - H&M
LAUKKU - MICHAEL MICHAEL KORS




 Oon tehnyt siis työpaikalla näyttöjä asiakaspalveluun liittyen ja työpaikan arvioija on tehnyt niistä kirjallisen arvioinnin.
 Arviointikokouksessa oli mukana mun työpaikan arvioija ja 2 koulun arvioijaa.
Kokouksessa esittelin lyhyesti suoritukseni jonka jälkeen koulun arvioijat kyselivät täydennyksiä suullisesti. 
Juteltiin siinä jonkun aikaa, tunnelma oli rento ja jännityskin hiipui. 

Lopulta mun oli aika poistua hetkeksi huoneesta ja odottaa arvijoiden päätöstä asiakaspalvelu osuuden arvosanasta.
 Hetken päästä päätös oli valmis ja sain arvosanan K3 eli kiitettävä.
Asteikko on 1 (tyydyttävä), 2 (hyvä) ja 3 (kiitettävä). Wippii!

Pian pitäisi varata aika arviointikokoukseen, jossa käsitellään loput tutkinnon osat (kaupan palvelu ja myynti,
 tuoteneuvonta, visuaalinen myyntityö, sähköinen kaupankäynti,  markkinointiviestinnän toimenpiteiden suunnittelu ja toteutus).
 Siinä kokouksessa tulee varmaankin kestämään tän päiväistä tuntia kauemmin :D

En malta odottaa tulevaa kevättä, pian on lakki päässä ja todistus kourassa.

2 kommenttia:

  1. Äh toi on niin pahinta ku tietää et pitää herätä johonki eikä saa unta :( et saanu mitään lääkkeitä nukkumista varten?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta! Mulla on ennestään väsyttävä lääke, mutta sekään ei ole nyt ollut hirveen tehokas. Ja sitten vaikka saisikin unta niin unessa ei tule pysyttyä kauheen kauaa. Toivottavasti kyseinen sivuoire rupeisi pian hellittämään :)

      Poista